2017. június 20., kedd

Giga- mega bocsánatkérés


Uhm, izé... Sziasztok!

Szóval... Majdnem egy éve jártam itt utoljára és nagyon sajnálom, tényleg. Annyira nem volt ötletem és kedvem sem írni. Az őszintét megvallva csak belekezdegettem mindenbe, de aztán semmi nem lett belőlük.
Aztán most valahogy eszembe jutott a jó öreg YBTM és körülnéztem a 100- páradik résztől a 107.-ig és nem is annyira vészes, igazából egész folytatható lenne, de fogalmam sincs. Ez nem csak rajtam múlik, sokan pedig gondolom elpártoltak már a sztoritól, meg úgy Sashton-tól és Suke-tól is.
Ha vagytok még itt, még ha páran is jelezzétek kommentben, ha szeretnétek folytatást, mert ha nincs jelentkező valószínű, hogy inkább hagyom a dolgokat.
Még egyszer sajnálom, szeretek mindenkit, és remélem akad néhány emberke aki szívesen olvasná az utolsó 10-20 részt, ami hátra maradt.
                                                                                     Elizabeth M. Stowe xx.

4 megjegyzés: